KUNDESERVICE    |    DAG-TIL-DAG LEVERING    |    GRATIS FRAGT FRA 399 KR      |    [email protected]  |    40.000 DANSKERE BRUGER OS

FAQ

Q: Hvornår sender i ordrerne?

Alle hverdage sendes ordrer kl. 16.30. Weekender og helligdage sendes der ikke ordre.

Q: Har i en fysisk butik?

Nej, det har vi ikke. Se evt. punktet om afhentning af ordre.

Q: Kan jeg afhente min ordre?

Ja, det kan du godt. Du gennemfører blot et almindeligt køb, hvor du vælger "afhentning" som leveringsmetode. Så snart at din ordre er pakket og klar til afhentning vil du modtage en e-mail med flere instruktioner om adresse og tid.

Husk at tjekke din spam-indbakke i tilfælde af at du ikke har modtaget nogen e-mails efter 1 hverdag.

Q: Hvordan returnere/bytter jeg en ordre?

Hvis du allerede har kontaktet os, skal du sende den til

Forsejt.dk
Flæsketorvet 68
1711 København V.

Du skal sende varen retur så billigt som muligt, med samme fragtfirma som du modtog varen med. Du bedes også sende dit navn og adresse med, så vi har mulighed for at finde dig i vores system. Ellers kontakt os og hør nærmere.

Det skal også fremgå tydeligt hvorfor varen/ordren returneres.

Q: Produktet er defekt, hvad gør jeg?

Du skriver blot til vores support på [email protected] hvor du fortæller hvad problemet er, samt medsende et ordre-id samt og evt. et billede (max 1mb) som viser problemet

Q: Jeg har aldrig brugt PayPal før, er det sikkert?

Ja, PayPal er sikkert at bruge. Alle dine oplysninger bliver behandlet med størst sikkerhed. Desuden kan man med PayPal altid trække sine penge tilbage, og de tilbyder også gratis forsikring, så at du altid kan få dine penge tilbage, hvis du aldrig modtager din købte varer.

Q: Hvordan kan man betale?

Med vores normale betalingsystem tager vi alle kreditkort både danske og udlandske. Du kan også betale med Paypal eller Bank overførsel. Som noget helt nyt tager vi også bitcoins, du kan betale let og hurtigt med dem via betalingsystemet bitpay i indkøbskurven.

Q: Jeg har købt hos jer, men ikke modtaget nogen e-mail?

Vores system sender automatisk en e-mail ud til alle der har købt hos os. En e-mail vil også blive sendt ud, når din ordrestatus ændres, f.eks i forbindelse med afsendelsen. Hvis du ikke har modtaget nogen e-mail, bedes du tjekke din spam-indbakke for at sikre at de ikke er endt dér. Hvis den ikke ligger i spam-indbakken bedes du kontakte os, og vi ser på problemet.

Q: Hvor meget er fragtpriserne på?

Varer bliver sendt som breve, igennem Post Danmark, det er den måde vi kan sikre dig den bedste leveringstid til de billigeste priser. Fordi vi sender de fleste ordre som breve, får du dem også selv om du ikke er hjemme, hvilket altid er en fordel. De fleste postkasser er for små til at kunne modtage en Magsafe eller et Mobilbatteri, så disse vare skal du stadig hente på posthuset eller være hjemme; langt de meste bliver leveret i postkassen. Nogle varer sendes som pakke.

Q: Hvad er dropshipping?

Dropshipping betyder, at vi ikke har vores eget lager, men at vi bestiller den købte vare direkte fra leverandøren. Leveringstiden er dog den samme.

Q: Hvor kan jeg se lagerstatus på produktet.

Det fremgår inde i produktet hvor lang leveringstiden for det enkelte produkt er, samt en boks på selve produktsiden enten er rød eller grøn, afhængig af om lageret er tomt eller ej.

Q: Hvilke betalingsmuligheder er der for Offentlige virksomheder/institutioner?

Vi tager imod firma-dankort og EAN numre, som kan vælges under betalingsmetode. Ellers skriv til [email protected] hvis du har spørgsmål.

Q: Jeg har købt flere varer, men har ikke modtaget dem alle. Er der sket en fejl?

Det kan enten skyldes at en eller flere af dine produkter er på restlager, eller produktet er sendt fra en anden leverandør. Dine produkter vil blive sendt så snart de er på lager. I tilfælde af dropshipping vil dine varer komme ca. samme dag, dog i 2 dele.

Q: Jeg har fortrudt mit køb, hvad gør jeg?

I tilfælde af dine bestilte varer allerede er afsendt, bedes du sende dem retur ved modtagelse, til vores adresse som kan findes under leveringsbetingelserne. Det er vigtigt at der medfølger et ordre-id samt en beskrivelse af fejl m.m.
Du har 14 dages fortrydelsesret, hvis emballagen på de købte varer fortsat er ubrudt.

Q: Der er en fejl på et eller flere produkter?

Send os en mail til [email protected] med ordre ID fx (NTWHKAUQC). Her skal du beskrive fejlen så godt som muligt, gerne hvilken enhed du får fejlen på og hvor mange forskellige måder du har testet det. Hvis fejlen er synlig vil vi meget gerne have billededokumentation.

Q: Har I Studierabat?

Ja, forsejt.dk har studierabat, hvis du vil gøre brug af det, skal du sende en mail med et billed af dit kort til [email protected] - så sender vi en rabatkode på 10% tilbage. Der er mange af vores produkter som studerende bruger, vi vil gerne gøre det lettere for jer.
Vi giver ikke studierabat på Magsafe's, airports, men alt andet.

Q: Jeg får en fejlmeddelelse på min enhed når jeg bruger laderkablet.

Hvis du får beskeden "Tilbehøret er muligvis ikke understøttet" eller "Dette kabel eller tilbehør er ikke godkendt og virker muligvis ikke med denne iPhone" skyldes det at der sidder skidt og støv i ladeindgangen på din enhed. Det kan nemt læses - følg vores guide her

Q: Genbrugsemballage?

Forsejt sender tit ordrer ud i genbrugsemballage. Det er fordi det sparer på naturen, at smide kuverter væk, som er fuldt funktionsdygtige, vi har tidligere haft denne funktion som et tilvalg i indkøbskurven, men har erstattet denne med at man ikke kan vælge det fra. Vi får mange fuldt funktionsdygtige brugtekuverter ind ad døren, så vi har besluttet at de ikke skal gå til spilde, så simpelt er det. De Kuverter vi bruger er selvfølgelig også af den bedste slags, både af kvalitet, men også af moral, da papir producenten er påkrævet, at planteligeså mange træer som han fælder for at få vores kuverter lavet.

Q: Hvad hvis jeg gerne vil have en Engelsk eller Amerikansk adapter med?

Hvis du gerne vil have en Engelsk eller Amerikansk A/C adapter med til din Magsafe/iPad oplader, så skriv det i sidste tekstfelt i indkøbskurven, så klarer vi det helt gratis. Vi har en masse amerikanske og engelske adaptere i overskud, da vi køber opladerene fra de markeder, vi har altid amerikanske, de engelske har vi kun engang imellem.